Novem Group wprowadza Red Hot Chili Lead Reporting System do optymalizacji call center
Novem Group opracowała własne narzędzie Red Hot Chili Lead Reporting System, które pozwala na bieżącą analizę statusu rekordów (leadów) przekazywanych do call center. Ma to służyć optymalizacji wskaźników i ROI kampanii leadowych.
Red Hot Chili Lead Reporting System umożliwia śledzenie w czasie rzeczywistym „ścieżki” każdego użytkownika pozyskanego przez call center - od momentu wykonania przez niego akcji na stronie www aż do chwili zawarcia transakcji. Takie informacje pozwalają na zaawansowane monitorowanie i optymalizację skuteczności konsultantów oraz konwersji ze sprzedaży w call center na faktycznie podpisaną umowę z klientem.
Narzędzie umożliwia również skuteczne i precyzyjne wykrywanie nieprawidłowości (tzw. fraudów) oraz pomiar jakości „sprzedażowej” poszczególnych źródeł użytkowników. Dzięki temu możliwe jest eliminowanie źródeł o niskiej jakości na rzecz intensyfikacji działań na źródłach wartościowych.
System przechowuje szczegółowe dane o pozyskanych leadach, m.in. datę i czas pozyskania, datę i czas przekazania leada do call center, aktualny status, liczbę prób kontaktu. Dzięki dedykowanemu API może być zintegrowany z systemem informatycznym dowolnego call center w ciągu kilku godzin.
System umożliwia realizację jednej kampanii w kilku różnych call center, przy czym w każdej chwili można zmienić proporcje wysyłanych do nich leadów, a także na bieżąco reagować na sytuacje wyjątkowe (np. nadmierne obłożenie danego call center lub jego problemy techniczne).
- Red Hot Chili Lead Reporting System obsłużył u nas do tej pory prawie 150 tys. leadów - opisuje Jacek Pasławski, prezes Novem Group.
Dołącz do dyskusji: Novem Group wprowadza Red Hot Chili Lead Reporting System do optymalizacji call center