Nowa kampania reklamowa Peugeot
Kampania wprowadzająca na rynek Peugeot 207 SW, w skład którejwchodzi część międzynarodowa (TV) oraz lokalna (prasa i outdoor),została zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.
Kampania rozpoczęła się teaserem 'Hity Roku' na outdoorzekomunikującym nową premierę w gamie Peugeot.
Następnie w ramach części wizerunkowej w ogólnopolskich stacjachtelewizyjnych 10 września pojawi się 30-sekundowy spot, który jestadaptacją kampanii międzynarodowej.
Prasa i outdoor oparte są na lokalnym pomyśle agencji. - Miejscena wszystkie marzenia - tym headlinem oraz wykorzystaniem elementulampy Aladyna, która ma moc spełniania życzeń, zwracamy uwagę naszczególny charakter auta i komunikujemy jego najważniejszewalory.- mówi Małgorzata Wróblewska, Group Account Director wagencji Euro RSCG Warsaw.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje również najpopularniejszeportale internetowe oraz materiały POS dystrybuowane w sieciPeugeot.
Ze strony Euro RSCG Warsaw przy kampanii pracowali: JacekSzulecki - dyrektor kreatywny; Mariusz Brochacki i Witek Romański -dyrektorzy artystyczni, Marcin Królicki - copywriter. Za produkcjęodpowiadały: Katarzyna Lachowicz, Luiza Doraczyńska oraz MonikaZgórzak.
Czas trwania kampanii: wrzesień - październik 2007
Planowanie i kupno mediów: Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Peugeot