„Nowa Sprzedaż” - nowy dwumiesięcznik o sprzedaży i obsłudze klienta
Na rynku zadebiutował nowy dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż”, kierowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta. Wydawcą pisma jest Grupa Marketer.
Na łamach magazynu znajdą się wskazówki dotyczące efektywnej sprzedaży, można będzie przeczytać również o skutecznych narzędziach, metodach i rozwiązaniach wspierających handlowców, właścicieli firm i doradców klienta.
Z pierwszego wydania czytelnicy dowiedzą się m.in. dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystać ich potencjał.
Redaktorem naczelnym „Nowej Sprzedaży” jest Paweł Koziara, a w zespole redakcyjnym znaleźli się m.in. Robert Grzybek, Aleksandra Harasiuk, Rafał Judek, Iza Krejca-Pawski, Rafał Mróz, Marcin Rogowski i Piotr Stohnij.
- Dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż” powstał z potrzeby usystematyzowania i pogłębiania wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaży mądrej, która dostarcza prawdziwą wartość klientowi. Sprzedaży postrzeganej jako proces, w który powinni być włączeni wszyscy pracownicy w firmie - bez względu na to, jakie funkcje w niej pełnią - mówi Paweł Koziara, redaktor naczelny magazynu.
„Nowa Sprzedaż” debiutuje w cenie 39 zł. Jest dostępna w sieci salonów Empik oraz w ramach prenumeraty tradycyjnej i elektronicznej. Nakład pierwszego wydania wynosi 5 tys. egzemplarzy.
Wydawcą pisma jest Grupa Marketer..
Dołącz do dyskusji: „Nowa Sprzedaż” - nowy dwumiesięcznik o sprzedaży i obsłudze klienta