Nowy szef OMG Digital
Z początkiem grudnia br. szefem działu OMG Digital został TorstenHekkelstrand obejmując stanowisko Group Account Director.
Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim rozwijaniedziału - zespołu i jego kompetencji w realizacji niestandardowychdziałań w planowaniu kampanii internetowych.
Kariera zawodowa Hekkelstranda w Polsce trwa od prawie 5 lat.Przez 2 lata (2003-2005) odpowiadał za kompleksową obsługę markiPhilip Morris pracując w ARC Worldwide. Następnie , zanim dołączyłdo zespołu OMG, w JWT tworzył dział interaktywny będącodpowiedzialnym jednocześnie za projekty dla marki Knorr w Polsce iregionie CEE, a także za obsługę m.in. Shell, HSBC czyPolkomtela.
Torsten Hekkelstrand jest pół Duńczykiem - pół Norwegiem, a jegodotychczasowe blisko 10-letnie doświadczenia zawodowe sięgają takżepoza Europę. We wcześniejszych latach pracował także w Szanghaju, azanim przyjechał do Polski - w Szwecji.
Hekkelstrand zastąpił na tym stanowisku Marcina Barcińskiego,który z końcem listopada postanowił zmienić kierunek swojej karieryzawodowej.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef OMG Digital