O.K. Serwis reklamuje się jako „warsztaty godne zaufania”
W prasie i internecie startuje kampania reklamowa sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis. Jest to ich pierwsza ogólnopolska akcja marketingowa, przebiega pod hasłem „O.K. Serwis - warsztaty godne zaufania”.
- Chcemy dotrzeć do właścicieli aut z przekazem, że warsztaty należące do sieci O.K. Serwis to podmioty godne zaufania, poziomem obsługi nie odbiegające od znanych kierowcom autoryzowanych stacji obsługi - opisuje Renata Gostyńska, brand manager odpowiedzialna za rozwój marki O.K. Serwis.
W ramach promocji do końca maja przy zakupie wybranych produktów marek Castrol Mann Filter klienci warsztatów O.K. Serwis będą otrzymywać gratisową usługę wymiany tych produktów.
Działania reklamowe będą prowadzone w prasie („Motor”, „Auto Moto”, „Tele Tydzień” i „To & Owo”) oraz internecie (m.in. Interia.pl i wyszukiwarka Google). Potrwają do końca br.
Za przygotowanie i realizację kampanii we własnym zakresie odpowiada firma Inter-Team, właściciel sieci warsztatów O.K. Serwis.
Dołącz do dyskusji: O.K. Serwis reklamuje się jako „warsztaty godne zaufania”