SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Obudź ciekawość” - Polskie Radio RDC reklamuje poranne pasmo

Pod hasłem “Obudź ciekawość” ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia RDC. Działania skupiają się na promocji porannego pasma prowadzonego przez Ewę Wanat i Grzegorza Chlastę.

W kampanii wykorzystano cytaty prowadzących poranek. Dotyczą one zderzenia świata lokalnego z globalnym, zobrazowanych poprzez połączenie fotografii z rysunkiem. Celem akcji jest poinformowanie, że w porannym programie rozmawia się o sprawach ważnych, skłaniających do myślenia.

Działania ruszyły 1 października br. i koncentrują się na obszarze Mazowsza. Obejmują prasę (mazowieckie i warszawskie wydanie “Super Expressu”, “Metro”, tygodniki wydawnictwa TiO, “Polska”, “Rzeczpospolita”, “Elle”) i outdoor (siatki wielkoformatowe, reklamy na tylnych szybach autobusów miejskich i taksówek).

Z kolei 15 października rozpocznie się kampania w internecie, która obejmie portale Onet i Gazeta.pl, lokalne serwisy Naszemiasto.pl, lokalne portale, a także sieć Google Display Network. Kreację kampanii przygotowała agencja Heads Advertising.

Nowa ramówka Polskiego Radia RDC ruszyła ruszyła z początkiem września br. Poza nowym pasmem porannym znalazły się w niej m.in. autorskie programy Tomasza Kwaśniewskiego, Macieja Łubieńskiego, Michała Trzcińskiego czy Rafała Betlejewskiego (dowiedz się więcej).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Polskiego Radia RDC w rynku w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 0,9 proc. (zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: “Obudź ciekawość” - Polskie Radio RDC reklamuje poranne pasmo

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pat
Co to jest? Żarty jakieś??? Za moje pieniądze taki badziew!!!
odpowiedź
User
Wiesław
Poranki są, żenujące. Próbowałem słuchać w aucie ale nie zdzierżyłem infantylności i głupich pytań. Wróciłem do rmf. RDC to klasyczny przykład upadku dziennikarstwa radiowego.
odpowiedź
User
KUBA
"nie zdzierżyłem infantylności i głupich pytań. Wróciłem do rmf". Głupich pytań? A co w RMF jest takiego mądrego? Przecież to radio dla niewymagających głupków, serwujące papkę słowną i muzyczną w najniższym stylu... Sam sobie wystawiłeś opinię - innymi słowy RDC to dla ciebie zbyt wysokie progi - nazwijmy to po imieniu. Jakby ci nie odpowiadał RMF, to jeszcze dla zupełnych idio..w pozostaje Eska. A RDC obecnie prezentuje bardzo wysoki poziom dziennikarstwa (polecam program "niedziela filozofów" Tomasza Stawiszyńskiego - audycja mądra, świetnie poprowadzona - wzór dla młodych dziennikarzy, jak się prowadzi dialog z gościem...). Obawiam się tylko, czy to nie jest zbyt wysoki poziom, żeby osiągnąć jakieś wskaźniki słuchalności - żyjemy w społeczeństwie idio..w, niestety. Co do kampanii, to kolejny raz zwracam uwagę na to, że częstotliwość (prosta do zapamiętania, szczególnie w Warszawie) jest za słabo wyeksponowana, za mała czcionka! Wciąż ten sam błąd...
odpowiedź