“Obudź ciekawość” - Polskie Radio RDC reklamuje poranne pasmo
Pod hasłem “Obudź ciekawość” ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia RDC. Działania skupiają się na promocji porannego pasma prowadzonego przez Ewę Wanat i Grzegorza Chlastę.
W kampanii wykorzystano cytaty prowadzących poranek. Dotyczą one zderzenia świata lokalnego z globalnym, zobrazowanych poprzez połączenie fotografii z rysunkiem. Celem akcji jest poinformowanie, że w porannym programie rozmawia się o sprawach ważnych, skłaniających do myślenia.
Działania ruszyły 1 października br. i koncentrują się na obszarze Mazowsza. Obejmują prasę (mazowieckie i warszawskie wydanie “Super Expressu”, “Metro”, tygodniki wydawnictwa TiO, “Polska”, “Rzeczpospolita”, “Elle”) i outdoor (siatki wielkoformatowe, reklamy na tylnych szybach autobusów miejskich i taksówek).
Z kolei 15 października rozpocznie się kampania w internecie, która obejmie portale Onet i Gazeta.pl, lokalne serwisy Naszemiasto.pl, lokalne portale, a także sieć Google Display Network. Kreację kampanii przygotowała agencja Heads Advertising.
Nowa ramówka Polskiego Radia RDC ruszyła ruszyła z początkiem września br. Poza nowym pasmem porannym znalazły się w niej m.in. autorskie programy Tomasza Kwaśniewskiego, Macieja Łubieńskiego, Michała Trzcińskiego czy Rafała Betlejewskiego (dowiedz się więcej).
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Polskiego Radia RDC w rynku w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 0,9 proc. (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: “Obudź ciekawość” - Polskie Radio RDC reklamuje poranne pasmo