Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl
Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji on-line.
Kampania przebiega pod hasłem "Mango. Więcej z życia". Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ubiegłego roku znajduje się w portoflio Grupy TVN. W komunikacji internetowej wykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraz e-mailing.
Najważniejszym elementem kampanii jest videohost, którego główną bohaterką jest nowa twarz Mango - Agnieszka Rylik. Kampania widoczna będzie przez najbliższe trzy tygodnie w takich serwisach jak Onet.pl, Kobiety.pl oraz Polki.pl.
Nadzór nad projektem po stronie klienta pełni Hanna Bielesz-Kuciak, po stronie agencji Katarzyna Tomalska.
Za zakup mediów odpowiada SCH NET.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl