1,9 mln widzów reaktywowanego „Koła fortuny”. TVP2 znokautowała konkurencję
Pierwszy odcinek reaktywowanego teleturnieju TVP2 „Koło fortuny” zgromadził przed telewizorami średnio 1,94 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,94 mln widzów. Przełożyło się to na 21 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17 proc. w grupie komercyjnej Telewizji Polskiej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.
Przynajmniej przez 10 sekund program obejrzało 2,81 mln osób w grupie 4+ (w 16-59 było to 1,32 mln).
Dla porównania, premierowe odcinki „Sondy 2” pokazane w tym paśmie wiosną br. oglądało średnio 550 tys. osób, co przełożyło się na 6,29 proc. udziału w 4+. Oznacza to, że „Loło fortuny” miało o 1,39 mln widzów więcej.
TVP2 w czasie emisji wczorajszego odcinka teleturnieju była zdecydowanym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce o tej porze wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął TVN, pokazujący wówczas powtórkę „Mam talent!”, co przełożyło się na 9,59 proc. udziału. Trzeci był Polsat („Epoka lodowcowa”; 6,43 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. powtórka „Rancza”; 5,93 proc.).
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009. Reaktywowany program ma mieć odświeżoną formułę. Poprowadzą go wokalista Rafał Brzozowski i Miss Polonia 2016 Izabella Krzan.
Premierowe odcinki kultowego teleturnieju na antenie TVP2 można oglądać w dni powszednie o godz. 16.30 oraz w niedziele o 14.40.
Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów reaktywowanego „Koła fortuny”. TVP2 znokautowała konkurencję
Ja tylko przez dziewięć.