Rośnie oglądalność „Leśniczówki”. Trzeci sezon śledzi 1,52 mln osób
Trzeci sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,52 mln osób. W porównaniu do całego drugiego sezonu produkcja zyskała 350 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych 19 odcinków trzeciej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 13 lutego 2019 roku wyniosła 1,52 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,6 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,3 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja aktualnie emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 13 lutego. Śledziło go średnio 1,84 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia wszystkich premierowych odcinków drugiej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 3 września do 19 grudnia 2018 roku wyniosła 1,17 mln widzów, co dało TVP1 7,55 proc. udziału w 4+, 4,10 proc. w 16-49 i 5,50 proc. w 16-59. Oznacza to, że trzeci sezon zyskał 350 tys. oglądających.
Z kolei premierowe odcinki pierwszej serii telenoweli (wyemitowane w okresie od 2 marca do 1 czerwca ub.r. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) śledziło 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.
Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „Leśniczówki”. Trzeci sezon śledzi 1,52 mln osób