„Będzie OK” - w reklamie Okocimia letnia impreza po epidemii (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) nawiązująca do epidemii koronawirusa. Jest realizowana pod hasłem „Będzie OK - będzie Okocim”.
W spocie pokazywana jest letnia impreza, podczas której szerokim strumieniem leje się piwo Okocim. „Już niedługo będziemy razem. Będzie głośno, będą toasty” - informują kolejne napisy, a w tle słychać piosenkę „Oprócz błękitnego nieba” zespołu Maanam.
„Będzie OK ” - brzmi końcowe hasło, które szybko zostaje rozwinięte do sloganu: „Będzie Okocim”.
To kolejna kampania marki piwnej nawiązująca do epidemii koronawirusa. Spot Tyskiego emitowany od końcówki marca obrazuje hasło „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”, ponadto przygotowano klip z udziałem Wojciecha Manna pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”.
Kampania Żywca jest oparta na sloganie „Jak teraz Ż?”, akcja promująca Captain Jack - na internetowych eventach z influencerami, a akcja promująca Warkę jest realizowana pod hasłem „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”.
W ub.r. letnia kampania reklamująca Okocim była prowadzona pod hasłem „Pierwsze Jasne Pełne w Polsce". Przygotowały ją firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative.
Dołącz do dyskusji: „Będzie OK” - w reklamie Okocimia letnia impreza po epidemii (wideo)