SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Okocimscy piwowarzy opowiadają, jak powstają piwa Okocim Radler (wideo)

Rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania promująca piwo Okocim Radler, produkowane przez Carlsberg Polska. Spot w formie paradokumentu emitowanych jest w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię przygotowały agencje Upside, EDDA i PHD Media Direction.

Obecnie rozpoczęte działania reklamowe, w których promowane są Okocimskie radlery jest kontynuacją dotychczasowych aktywności marki Okocim. Spot ma formę paradokumentu. Okocimscy piwowarzy opowiadają w filmie o swojej pracy przy powstawaniu radlerów i poszukiwaniu ich idealnego smaku.

Reklamy emitowane są w największych stacjach: TVN, TVP i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Ich uzupełnieniem są działania w internecie, za które odpowiada agencja Upside. Pełna linia radlerów pojawi się również na billboardach w formacie giganto w 10 lokalizacjach, przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce. Dodatkowo w punktach sprzedaży są wyeksponowane materiały POS, które przygotowała agencja EDDA. Jest ona także odpowiedzialna za rebranding marki Okocim i stworzenie linii nowych etykiet, na których podpisali się piwowarzy z okocimskiego browaru. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Na rynku dostępne są trzy warianty smakowe radlerów okocimskich: Okocim Radler Limonka, Okocim Radler Grejpfrut z limonką oraz tegoroczna nowość Radler Limonka z owocami leśnymi. Ten ostatni wariant trafił na rynek w marcu br.

Dołącz do dyskusji: Okocimscy piwowarzy opowiadają, jak powstają piwa Okocim Radler (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl