SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olewnik promuje Krakowską Suchą (wideo)

Firma Olewnik, producent wędlin i wyrobów mięsnych, ruszyła z kampanią reklamową swojego flagowego produktu - kiełbasy Krakowskiej Suchej.

Działania obejmują ośmiosekundowe spoty sponsorskie w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP, Kuchnia+, Domo+), kampanię prasową w tytułach handlowych i lifestylowych oraz na portalach branżowych, a także działania skierowane wprost do konsumentów, czyli degustacje produktu w sklepach na terenie całej Polski. Realizacja całej akcji wsparta jest działaniami PR.

Za pomysł kreatywny, realizację projektów graficznych i komunikację odpowiada Agencja XRS. Zakupem mediów zajął się marketing firmy Olewnik.

Dołącz do dyskusji: Olewnik promuje Krakowską Suchą (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mhm... widzę, widzę.
Łoooo, ale produkcjaaaa...
0 0
odpowiedź
User
ech
abstrahując od zagadnień marketingowych, jako zwykły konsument muszę powiedzieć, iż jestem pod wrażeniem! jakość mięska użytego do produkcji jest pierwsza klasa! (zero błon i innych niepożądanych niespodzianek) w porownaniu do mojej dotychczasowej "number one" produkcji marki na "K" olewnik bije ją na głowę! oby tylko nie była to jakość startowa aby zdobyć rynek a pozniej stopniowo DNO jak czesto u nas bywa...
0 0
odpowiedź
User
koksu
ooo musze sprobowac, ja od Kani jadam tlyko krakowska i jest OK, ale lubie nowości, wiec sprobuje:)
0 0
odpowiedź