Orkla Care reklamuje Esberitox N w telewizji
Ruszyła telewizyjna kampania promująca preparat Esberitox N (Orkla Care). Akcję przygotowały agencja Communication Unlimited (CU) i dom mediowy Universal McCann.
To pierwsza kampania Esberiritox N w telewizji. Dotychczas markę promowano w prasie i aptekach.
Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie (przed i po programach) emitowane są w kanałach TVP i TVN.
Esberitox to naturalny lek zawierający ekstrakt z trzech roślin: Żywotnika zachodniego (Thujae occidentalis herba), Dzikiego indygo (Baptisiae tinctoriae radice) i Jeżówki purporowej (Echinaceae purpureae radice).
- W komunikacji koncentrujemy się na naturalnych składnikach leku. Mocno akcentujemy, że jest to „lek na infekcje”. Forma komunikacji jest tradycyjna, bo te właśnie wartości są atutem marki, co zdecydowaliśmy się podkreślać w kampanii - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).
Kreację przygotowała agencja Communication Unlimited (CU). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Orkla Care reklamuje Esberitox N w telewizji