Pagen ma nowe logo i strategię
Firma Pagen (produkująca okna, drzwi, bramy garażowe i rolety) zmienia wizerunek, wprowadzając do komunikacji nowe logo wraz z nową identyfikacją wizualną i strategią marketingową na lata 2020-2022.
Rebranding towarzyszy zmianom organizacyjnym i procesowym, a także rozbudowie zakładu produkcyjnego.
- Obecny etap rozwoju firmy to odpowiedni moment na nowe otwarcie. Tempo zmian jest imponujące - rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego, prowadzone prace badawczo-rozwojowe, zmiany organizacyjne i procesowe oraz rozwój sieci sprzedaży w Polsce i Europie - wymuszają konieczność dostosowania do współczesnych trendów, a nawet wyznaczania ich w branży - mówi Dominik Chamioło, prezes zarządu Pagen.
Pagen z nowym logo
Nowe logo firmy Pagen nawiązuje do znaku, który obowiązywał od 1998 roku. Znak stał się bardziej uniwersalny, elegancki i nowoczesny, a jednocześnie prostszy i bardziej czytelny. Firmie zależało też na podkreśleniu zmian w ofercie, która nie ogranicza się już tylko do stolarki okiennej.
- Sygnet znaku z jednej strony eksponuje charakterystyczną literę P z nazwy brandu, z drugiej zaś nawiązuje do kształtów wytwarzanych przez firmę – okien, drzwi, bram i rolet – tłumaczy Maciej Musiał, brand manager firmy Pagen.
Zmianom identyfikacji wizualnej towarzyszy również wdrożenie hasła reklamowego – „Dom Dziełem Życia” oraz jego wersji skróconej #DoDzieła, wyrażającego główną ideę nowej strategii marketingowej.
Wprowadzeniu nowego znaku towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana w Polsce i na rynkach zagranicznych wykorzystująca m.in. spoty reklamowe. Celem kampanii będzie budowanie świadomości marki, podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji wizualnej i komunikowanie wartości firmy.
Autorami rebrandingu są menadżerowie Pagen - Jacek Wach (dyrektor ds. marketingu) i Maciej Musiał (brand manager).
Dołącz do dyskusji: Pagen ma nowe logo i strategię