„Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciła „Viva!”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 221 013 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku była ona niższa o 18,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 1,31 proc. i średni wynik na poziomie 203 779 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która rok wcześniej była piąta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się w ciągu roku o 8,78 proc. do 121 853 egz. W kwietniu br. do jednego z wydań pisma dołączono kupony rabatowe w ramach akcji „Stylowe zakupy”.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Gala” (Grupa Burda), która zajęła miejsce ostatnie. Jej średni wynik poszedł do góry o 10,10 proc. do 50 333 egz.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 31,96 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska), której średni wynik w kwietniu br. uplasował się na poziomie 99 654 egz. Magazyn ten spadł z lokaty czwartej na piątą. Obecnie „Viva!” kosztuje 3,29 zł, a rok wcześniej - 2,99 zł.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 334 658 | 221 080 | 221 013 | 386 258 | 272 479 | 272 412 |
Show | 314 904 | 203 779 | 203 779 | 309 969 | 206 477 | 206 477 |
Grazia | 172 448 | 122 053 | 121 853 | 183 272 | 112 163 | 112 013 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 169 778 | 109 079 | 108 595 | 233 173 | 147 521 | 147 037 |
Viva | 184 281 | 101 308 | 99 654 | 236 584 | 146 610 | 146 460 |
Gala | 117 198 | 50 383 | 50 333 | 121 482 | 45 764 | 45 714 |
W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Grazia” - było to 120,81 proc. Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 10,87 proc., odnotowała „Viva!”.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 334 658 | 221 080 | 221 013 | 342 682 | 244 877 | 244 810 |
Show | 314 904 | 203 779 | 203 779 | 297 274 | 182 801 | 182 801 |
Grazia | 172 448 | 122 053 | 121 853 | 122 299 | 55 384 | 55 184 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 169 778 | 109 079 | 108 595 | 179 338 | 104 179 | 103 695 |
Viva | 184 281 | 101 308 | 99 654 | 196 816 | 111 808 | 111 808 |
Gala | 117 198 | 50 383 | 50 333 | 106 968 | 45 687 | 45 637 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”