Patrycja Giurko za Rafała Masiaka dyrektorem marketingu Mokate
Patrycja Giurko zaledwie po czterech miesiącach pracy w dziale marketingu firmy obuwniczej CCC przeszła do spółki Mokate, w której została dyrektorem marketingu. Poprzednio funkcję tę pełnił Rafał Masiak, obecnie szef marketingu w Hochland Polska.
Rafał Masiak dyrektorem marketingu w Mokate był od jesieni 2014 do lutego br. Obecnie jest dyrektorem marketingu w firmie Hochland Polska, produkującej m.in. serki Almette.
Teraz stanowisko szefa marketingu w Mokate objęła Patrycja Giurko, która ostatnio pracowała jako global marketing manager w firmie obuwniczej CCC. Funkcję tę pełniła zaledwie kilka miesięcy, od maja br. Obecnie trwa tam rekrutacja na zwolnione przez nią stanowisko.
Patrycja Giurko do CCC przeszła z firmy Hoop Polska, w której pracowała przez około 9 lat. Zaczynała w 2007 roku jako senior brand manager, potem kolejno pełniła funkcje group brand managera i marketing managera.
W latach 1997-2002 była brand managerem w Unilever Polska, potem kolejne dwa lata podobną funkcję pełniła w firmie Henkel Polska, a następnie w firmie Mieszko.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Giurko za Rafała Masiaka dyrektorem marketingu Mokate