Paulina Pytel, Dominika Kościółek i Anna Kawecka w agencji Kamikaze
Do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze dołączyły Paulina Pytel (account executive), Dominika Kościółek (account executive) oraz Anna Kawecka (junior graphic designer).
Dominika Kościółek do Kamikaze przeszła z Hexagon Geospatial, gdzie pracowała na stanowisku junior product manager. Wcześniej przez 3 lata związana była z wydawnictwem Bio-Tech Media, jako dziennikarka zajmująca się tematyką biotechnologii (od listopada 2019 r. pełniła w wydawnictwie także funkcję social media manager/moderator). Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego.
Paulina Pytel poprzednio pracowała w agencji Lightscape, najpierw na stanowisku junior account executive, a następnie account executive, obsługując klientów z branży finansowej (np. Intrum) i IT (np. Linux Polska). Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalizacja: PR & Branding).
Anna Kawecka karierę zawodową rozpoczynała w 2015 r., pracując w wydawnictwie Ameet Publishing, jako graphic designer/illustrator (pracowała np. przy produkcji publikacji na licencji Lego). Następnie zdobywała doświadczenie w agencjach reklamowych Hycom.digital i Aplan Media. W tym czasie współpracowała z takimi klientami, jak m.in. Orange, Polska Organizacja Turystyczna czy Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (kierunek grafika projektowa).
Dołącz do dyskusji: Paulina Pytel, Dominika Kościółek i Anna Kawecka w agencji Kamikaze