Paulina Smaszcz szefową marketingu i PR w JLL Polska
Od maja Paulina Smaszcz zarządza działaniami marketingowymi i public relations w firmie doradczej JLL Polska oferującej usługi dla sektora nieruchomości. Wcześniej pracowała m.in. w nc+, Microsofcie i Onecie oraz jako dziennikarka telewizyjna i radiowa.
Paulina Smaszcz odpowiada w JLL Polska za wsparcie strategicznej transformacji firmy poprzez kreatywną i nowoczesną komunikację w kanałach cyfrowych, a także projekty oparte na wykorzystaniu silnych relacji i szerokiej ekspertyzy na lokalnym rynku.
- Zewnętrzne komunikowanie naszej narracji ma krytyczne znaczenie oraz stanowi jeden z kluczowych filarów naszej Strategii 2025. Jest to wyzwanie wymagające nie tylko odpowiedniego doświadczenia, ale też świeżego spojrzenia - stąd zdecydowaliśmy się zaprosić JLL Polska kolejnego eksperta spoza branży nieruchomości - uzasadnia Mateusz Bonca, CEO w JLL Polska.
- Jestem przekonany, że z szerokim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej i PR, Paulina Smaszcz jest właściwą osobą do wsparcia nas w przeprowadzeniu transformacji rynku. Paulina ma holistyczne spojrzenie na kierunek ostatnich zmian rynkowych oraz trendy ESG, co pozwoli jej aktywnie zaangażować się w realizowanie misji JLL oraz wspieranie naszych wartości - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Nasza ambitna strategia transformacji firmy i rynku wymaga postawienia na odważnych liderów, którzy rozumieją potrzebę kompleksowej zmiany narracji. Nasi klienci oczekują od nas kreatywnego wsparcia oraz współpracy w zakresie podejścia do projektowania i komunikowania długofalowych strategii w odpowiedzi na wymagające strukturalnych zmian wyzwania obejmujące ESG, transformację energetyczną, różnorodność i inkluzywność, a także dostosowywanie miejsc pracy do nowych modeli oraz ewoluujących potrzeb rynku - dodaje Piotr Wetmański, COO w JLL Polska.
Paulina Smaszcz wcześniej w nc+, Microsofcie i mediach
Z branżą public relations i komunikacji Paulina Smaszcz jest związana od ponad 20 lat. Od początku 2016 do jesieni 2018 roku była dyrektorem ds. PR i komunikacji zewnętrznej oraz rzeczniczką prasową w ITI Neovision, operatorze platformy nc+ (obecnie Canal+ Polska).
Wcześniej była rzeczniczką prasową polskiego oddziału Microsoft oraz pracowała m.in. w PTK Centertel (obecnie Orange Polska), Onecie oraz firmie Bayer.
Jako dziennikarka i prezenterka była związana z Telewizją Polską, TVN, Wirtualną Polską i Polskim Radiem.
Paulina Smaszcz przygotowała autorską serię szkoleń i projektów #kobietapetarda, napisała książkę „Bądź Kobietą Petardą. Jak zająć się sobą i żyć świadomie”. Jako wykładowca akademicki współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem SWPS i WSH.
Dołącz do dyskusji: Paulina Smaszcz szefową marketingu i PR w JLL Polska