SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Orlik odpowiada za marketing samochodów Peugeot

Paweł Orlik z początkiem kwietnia br. objął stanowisko marketing managera marki samochodów Peugeot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był koordynatorem marketingu w Grupie PSA.

Po ponad roku pracy na stanowisku koordynatora marketingu w Grupie PSA (do której należą marki Citroen i Peugeot) Paweł Orlik został marketing managerem marki samochodów Peugeot.

Wcześniej przez trzy lata Orlik był dyrektorem marketingu Citroena. W latach 2002-2011 pracował jako advertising & promotion manager w Citroen Polska, w wcześniej przez ponad trzy lata zajmował w tej firmie stanowisko specjalisty ds. marketingu.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Paweł Orlik odpowiada za marketing samochodów Peugeot

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dres z klasą
Gitowa zdjęciówa, w sam raz dla dyrektora d/s marketingu zajmującego się komunikacją!
odpowiedź