Październikowy „Glamour” z dodatkiem „Shopping”
Do całego nakładu październikowego wydania miesięcznika “Glamour” (G+J Polska), które ukazało się w czwartek 27 września br., dołączony został dodatek “Shopping”. Okładkę numeru zdobi Natalie Portman.
W liczącym 36 stron dodatku czytelniczki znajdą m.in. modowy alfabet oraz 338 propozycji modowych stylistów współpracujących z miesięcznikiem „Glamour”. Stylizacje inspirowane są najnowszymi, jesienno-zimowymi trendami.
Najnowszy numer „Glamour” liczy 184 strony. Ukazał się w nakładzie 145 tys. egz., a jego cena to 4,99 zł.
Wydanie wspiera kampania reklamowa, która prowadzona jest w prasie(„Newsweek”, „Gala”), w radiu (Radio ZET, Radio Kolor i Eska) oraz w internecie.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Glamour” w I półroczu br. wyniosła 104 691 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Październikowy „Glamour” z dodatkiem „Shopping”