Pepco reklamuje ofertę świąteczną
”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów dyskontowych, obejmującą m.in. ubrania na licencjach Psiego Patrolu i Disney, skrzaty czy świąteczne kubki.
Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.
- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco group commercial director.
Dołącz do dyskusji: Pepco reklamuje ofertę świąteczną