Bioderma reklamuje Photoderm Nude Touch SPF 50+ (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kosmetyk Photoderm Nude Touch SPF 50+ (produkowany przez Laboratoire Dermatologique Bioderma). Akcję, prowadzoną w internecie, przygotował dom mediowy Codemedia.
Kampania podkreśla, że Photoderm Nude Touch SPF 50+ to lekki ochronny podkład mineralny, który zawiera 100 proc filtrów mineralnych, dzięki czemu zapewnia wysoką i skuteczną ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Reklamy przekonują, że Photoderm pomaga redukować niedoskonałości, kontrolować błyszczenie oraz utrzymać perfekcyjny, naturalny wygląd nawet w upalne dni.
- Nasz nowy produkt wyróżnia bardzo lekka konsystencja oraz to, że - w porównaniu z innymi filtrami mineralnymi - nie pozostawia białych śladów na skórze. Dzięki jego innowacyjnej formule mogą go stosować osoby ze skórą tłustą i mieszaną, a także suchą, po nałożeniu pod niego kremu nawilżającego - opisuje Agnieszka Rzemińska z Laboratoire Dermatologique Bioderma.
Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje reklamy display i spot.
Kreacja kampanii została przygotowana globalnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: Bioderma reklamuje Photoderm Nude Touch SPF 50+ (wideo)