SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pies-pająk Wardęgi najpopularniejszym klipem youtube’owym na świecie, w Polsce przegrał z „Hera koka hasz LSD” (TOP 40)

Filmowy żart „Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi był najchętniej oglądanym w 2014 roku klipem niemuzycznym w serwisie YouTube. Wśród polskich użytkowników najpopularniejsza okazała się „Hera koka hasz LSD” Karoliny Czarneckiej. Jeśli chodzi o teledyski, liderem jest „Dark Horse” Katy Perry.

YouTube opublikował YouTube Rewind - tegoroczną listę najchętniej oglądanych filmów i teledysków w Polsce i na świecie. Zestawienie powstało w oparciu o liczbę wyświetleń danego klipu, jego udostępnień, związanych z nim komentarzy oraz pozytywnych ocen odbiorców.

Ranking jest podzielony na dwie kategorie obejmujące teledyski i pozostałe klipy - w Polsce i w skali globalnej. W tej drugiej kategorii na świecie najchętniej oglądanym materiałem 2014 r. okazał się „Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi, który od opublikowania na początku września zanotował na YouTube ponad 113 mln odsłon. Głównym bohaterem filmiku jest pies Wardęgi, który przebrany za gigantycznego pająka straszy przypadkowo napotkane osoby.

W zestawieniu najpopularniejszych wideo wśród polskich użytkowników YouTube’a materiał Wardęgi znalazł się na drugiej pozycji, wyprzedziło go wideo z wykonaniem piosenki „Hera koka hasz LSD” przez Karolinę Czarnecką podczas 35. Przeglądu Piosenki Aktorskiej.

W obu rankingach klipów niemuzycznych znalazło się kilka reklam, m.in. spot Nike z udziałem najlepszych piłkarzy sponsorowanych przez tę firmę emitowany podczas mundialu (więcej na ten temat), viral „First Kiss” promujący markę odzieżową Wren (zobacz szczegóły) oraz spot „Puppy Love” browaru Budweiser promujący rozsądne picie alkoholu (więcej o tym).

Ponadto w zestawieniach są słynne fragmenty telewizyjnych talent-show („Voice of Italy” i brytyjskiego „Mam talent”), a także klip pokazujący, jak wygina się obudowa iPhone’a 6 Plus, o czym głośno było we wrześniu, zaraz po wprowadzeniu tego telefonu na rynek (więcej na ten temat).

Piosenkarka Katy Perry pogodziła ze sobą zarówno polskich, jak i zagranicznych internautów - wideo do jej piosenki „Dark Horse” zostało zwycięzcą zarówno w polskim, jak i globalnym zestawieniu teledysków.

Na kolejnych podstronach pełne listy najpopularniejszych klipów niemuzycznych i teledysków na YouTubie w 2014 r. - w Polsce i na całym świecie.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Pies-pająk Wardęgi najpopularniejszym klipem youtube’owym na świecie, w Polsce przegrał z „Hera koka hasz LSD” (TOP 40)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
i czym tu się podniecać?

Wardęga miał kupę szczęścia

drugi raz już nie ma szans

a co to robi teraz to mega żenada
odpowiedź
User
j
Faktycznie Polska ma się czym szczycić na świecie.
odpowiedź
User
m0ks
Zamiast się cieszyć, że jakiemuś Polakowi coś się udało, to od razu hejt i ból dupy...
odpowiedź