Piotr Ciechomski: z Content Networks do Shake Hands
Do zespołu agencji Shake Hands (grupa Brand Support) dołącza Piotr Ciechomski, obejmując stanowisko automotive community managera. Poprzednio pracował w agencji Content Networks.
W Shake Hands Ciechomski będzie odpowiedzialny za przygotowywanie komunikacji i kontentu na profile social mediowe marek Grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles), m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep i Abarth.
Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako account manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej.
W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy.
Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Piotr Ciechomski: z Content Networks do Shake Hands