Piotr Majewski ponownie dyrektorem kreatywnym V&P
Do zespołu agencji reklamowej V&P dołączył Piotr Majewski, obejmując nowe stanowisko dyrektora kreatywnego. Będzie odpowiadał za rozwój działu kreacji.
Piotr Majewski związany jest z branżą reklamową od 22 lat. To właśnie w V&P rozpoczął swoją karierę zawodową jako szef działu kreacji. Cały czas związany z branżą reklamową, rozwijał swoją karierę zawodową tworząc kampanie ATL/BTL, digital, koncepcje scenografii i samych eventów, branding nowych marek i produktów oraz projektowanie opakowań. J
est współautorem nagradzanych kampanii promocyjnych, a realizował projekty m.in. dla marek Audi, BMW, VW, Porsche, Skoda, Seat, Knorr, Winiary, Heinz, Pudliszki, Mlekołaki, Makro, Eurocash, PZU, Lech, Tyskie, czy Nivea.
- Zadaniem Piotra jest rozwój kreatywności, efektywności, lepszej organizacji zespołów kreatywnych oraz wspieranie talentów, nadzorowanie i udział w procesach przetargowych - mówi Tomasz Życki, dyrektor zarządzający V&P.
V&P w ostatnich tygodniach wzmocniło dział kreacji nie tylko w osobie dyrektora kreatywnego, ale również zatrudniając dwóch nowych grafików: Małgorzatę Balas i Pawła Stepanowa oraz Jakuba Kaczmarka w roli motion designera, a także Aleksandrę Dziopę jako copywriterkę.
Dołącz do dyskusji: Piotr Majewski ponownie dyrektorem kreatywnym V&P