Piotr Małkiewicz: z Kropki Bordo do Lemon Sky JWT
Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji agencji Lemon Sky JWT, obejmując funkcję creative directora. Wcześniej pracował w agencjach Kropka Bordo i Euro RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw).
Jako creative director w Lemon Sky JWT, Piotr Małkiewicz będzie wraz z Piotrem Zawałło wspierał Mariusza Piturę w zarządzaniu działem kreacji oraz współtworzeniu i nadzorowaniu prac kreatywnych. Małkiewicz będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.
To kolejne w ostatnim czasie wzmocnienie personalne Lemon Sky JWT. W lipcu pracę w agencji jako creative director zaczął Piotr Zawałło (więcej na ten temat), natomiast Marcin Olejnik i Anna Patek objęli funkcje managerów w dziale client service (więcej o tym).
Piotr Małkiewicz przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo, której jest współzałożycielem. Wcześniej przez 8 lat pracował w agencji Euro RSCG 4D (obecnie funkcjonującej jako Havas Worldwide Warsaw), zajmując kolejno stanowiska art directora, creative group head i creative directora.
Z branżą reklamową jest związany od 13 lat. Przygotowywał projekty dla Kompanii Piwowarskiej (Grolsch, Tyskie), Nestle (Winiary, Gerber, Makarą), CEDC (Budweiser, Żubrówka, Bols), Perfetti (Chupa Chups), Danone (Actimel, Activia), MasterCard, Lay's, Aviva, ING, Dulux, Wisła Kraków, Dog Chow, Zelmer, Wedel, Dove, Sodexo czy Gilette. Jego prace były nagradzane m.in. Złotą Strzałą, Bumerangiem, Golden Arrow i Kreaturą.
Dołącz do dyskusji: Piotr Małkiewicz: z Kropki Bordo do Lemon Sky JWT