PiS wydało miliony na reklamę w telewizji (wideo)
Od końca stycznia trwa kampania wizerunkowa Prawa i Sprawiedliwości. Jak do tej pory PiS najwięcej pieniędzy przeznaczyło na reklamę w telewizji (Polsat i TVP1), na którą wydano ponad 7 mln zł*.
Według cennikowych danych* - przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl - między 28 stycznia a 5 marca 2009 r. Prawo i Sprawiedliwość zostawiło w kasie Polsatu 2,69 mln złotych. TVP1 zanotowała z racji kampanii partii wpływy na poziomie 2,13 mln złotych, zaś TVN 1,34 mln złotych. Nieco mniej przypadło Dwójce (983 tysięcy złotych) oraz TVN24 (288 tysięcy złotych).
|
kanał | wpływy |
Prawo i Sprawiedliwość | TVP1 | 2127600 |
Prawo i Sprawiedliwość | TVP2 | 982800 |
Prawo i Sprawiedliwość | Polsat | 2685400 |
Prawo i Sprawiedliwość | TVN | 1343300 |
Prawo i Sprawiedliwość | TVN24 | 288170 |
Łączny koszt kampanii PiS w telewizji w tym okresie (28.01 - 5.03.2009) wyniósł 7,4 mln złotych*.
Obecnie trwa III etap kampanii ugrupowania. Na antenach stacji
telewizyjnych można oglądać spot "Młodzież". Wcześniej partia
wypuściła reklamy "Recepta na kryzys", "Patriotyzm, solidarność,
nowoczesność" oraz "Czyny, nie cuda".
* dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów udzielanych przez
nadawców. Dzięki emisji spotów w luty partia mogła zaoszczędzić od
40 do 60 proc. tej sumy.
Dołącz do dyskusji: PiS wydało miliony na reklamę w telewizji (wideo)