Żywiec wprowadza na rynek Heinekena Silver
Marka Heineken (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek Heineken Silver.
Jak podano w komunikacie "Heineken Silver to piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu".
Do warzenia Heinekena Silver wykorzystany został jęczmień ze zrównoważonych upraw, potwierdzając zaangażowanie marki w troskę o dobro planety. Jęczmień ten produkowany jest z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz lokalnych społeczności i dobrostanu wszystkich gatunków hodowlanych, zgodnie z programem Global Sustainable Agriculture Initiative (SAI).
Zobacz: Heineken w nowej globalnej kampanii promuje piwo bezalkoholowe
- Mamy ambicję, aby być marką pierwszego wyboru wśród generacji Z i Y. To dlatego, chcemy odzwierciedlać wartości i styl życia młodych dorosłych konsumentów. Heineken Silver to kolejna ekscytująca nowość, wychodząca naprzeciw ich oczekiwaniom. To lżejsze, mniej goryczkowe piwo, którego smakiem można się cieszyć podczas najróżniejszych okazji. Wszystko dzięki innowacyjnemu sposobowi leżakowania w temperaturze -1 stopnia Celsjusza - mówi Marcin Filipiak, dyrektor marki Heineken w Grupie Żywiec.
Zobacz: Historia miłości w czasach lockdownu w nowej reklamie Heinekena (wideo)
Heineken Silver z szeroką kampanią promocyjną
Piwo pojawi się na rynku w nowych opakowaniach, które nawiązują do orzeźwiającego smaku Heinekena Silver. Zielona etykieta zyskała chłodny, turkusowy odcień, odróżniając nowe piwo od klasycznej wersji.
W Polsce Heineken Silver będzie dostępny w butelce 500 ml, kartonie 15x500 ml, puszce 500 ml, shrinku 4x500 ml oraz w zupełnie nowej puszce – slim 330 ml i w kartonowym wielopaku 6x330 ml. Będzie to pierwsza puszka 330 ml o tak szerokiej dystrybucji.
Zobacz: Daniel Craig w reklamie piwa Heineken nawiązującej do "No Time to Die" (wideo)
Heineken Silver będzie obecny także w dedykowanych strefach na festiwalach i w przestrzeni miejskiej, w kanale HoReCa oraz w punktach sprzedaży w formacie pop-up barów i ekspozytorów. Wprowadzeniu nowości od Heinekena będzie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Żywiec wprowadza na rynek Heinekena Silver