PKO BP szuka wsparcia w działaniach influencer marketingowych
PKO Bank Polski w procesie RFI (request for information) szuka agencji do obsługi w zakresie influencer marketingu.
Do zadań wybranej agencji będzie należała współpraca z twórcami internetowymi, w tym przygotowanie, wdrożenie i realizacja m.in.: kampanii długofalowych, kampanii jednorazowych, strategii marketingowych. Agencja będzie też odpowiadała za realizację innych usług wspierających sprzedaż lub wizerunek banku PKO BP.
Termin nadsyłania odpowiedzi upływa 13 maja 2024 roku, o godzinie 13:00 – podaje w ogłoszeniu PKO.
Planowany czas trwania umowy to dwa lata.
PKO BP prowadzi także procesy przetargowe, w których wybierze agencję mediową (obsługi broni Sigma Bis) oraz agencję reklamową full service.
Dołącz do dyskusji: PKO BP szuka wsparcia w działaniach influencer marketingowych
I jak ufać bankowi który swoje kampanie opiera na grupach do których nie mamy zaufania?