PKO BP zmienił kampanię reklamową pożyczki 'na małe i dużepotrzeby'
PKO BP rozpoczął drugi etap kampanii reklamującej pożyczkęgotówkową "na małe i duże potrzeby". Zmieniony przekaz podkreślaniskie raty przy jej spłacaniu.
Druga odsłona kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową "na małei duże potrzeby" w PKO BP podkreśla, że dla pożyczki o wartości 2tys. zł rata spłaty wynosi tylko 44 zł. Jednocześnie nadal sąwykorzystywane kreacje z pierwszego etapu działań, który rozpocząłsię 18 marca.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat,TVN, TV4 i TVN7, TVN24 i stacje z pakietu AT Media - od 18 do 31maja spot 30-sekundowy, od 1 do 21 czerwca spot 15-sekundowy),internecie (banery, boxy, bilboardy i doublebilboardy m.in. wOnecie, Wirtualnej Polsce, Interii, Naszej Klasie, Google ikomunikatorze Gadu-Gadu; mailing w systemach pocztowych Onetu,Wirtualnej Polski, Interim i O2), oddziałach PKO BP (plakaty iulotki) oraz na środkach komunikacji miejskiej (oznakowanieautobusów i tramwajów w 9 największych miastach) i dwóch vinylachwielkoformatowych w centrum Warszawy, natomiast od początku czerwcaobejmie sieci hipermarketów TESCO, Kaufland, E. Leclerc i Billa(reklamy na drzwiach).
Koncepcję i kreacje kampanii - zaplanowanej do końca czerwca -opracowała agencja Testardo Gram, działania w internecieprzygotowała agencja HYPERmedia, a zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP zmienił kampanię reklamową pożyczki 'na małe i dużepotrzeby'
http://szukam-pozyczki.blogspot.com
Dostępny kredyt w Rosji i Malezji w 2% stopy procentowej. Oferujemy od $ 50,000 do $ 500 milionów Stany Zjednoczone Dollars.Email nami poprzez: gary.daniel2020@outlook.com
Skontaktować aby uzyskać więcej informacji:
Z poważaniem
Mr.Gary Daniel
CEO / Prezes
E-mail: gary.daniel2020@outlook.com