„Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „CKM-u”. Liderem zestawienia był „Playboy”.
Sprzedaż ogółem „Playboya” (Marquard Media Polska) w styczniu br. wyniosła 86 481 egz. i była o 9 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który sprzedał się w ilości 85 864 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 17 proc.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik shoppingowy "Logo" (Agora), którego sprzedaż w porównaniu do stycznia ub.r. spadła o 15 proc. i wyniosła 58 029 egz.
W zestawieniu brak danych pisma „Men's Health” (Motor-Presse Polska), bo miało łączone wydanie styczniowo-lutowe.
Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w styczniu br. wyniosła 41 926 egz., czyli o 12 proc. mniej niż rok wcześniej.
WIRTUALNEMEDIA.PL | styczeń | |
2009 | 2010 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Playboy | 94 695 | 86 481 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyny | 103 257 | 85 864 |
Logo | 68 449 | 58 029 |
Men's Health Edycja Polska | 72 200 | - |
Forbes | 47 387 | 41 926 |
WIRTUALNEMEDIA.PL | grudzień | styczeń |
2009 | 2010 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Playboy | 52 056 | 86 481 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyny | 98 233 | 85 864 |
Logo | 52 541 | 58 029 |
Men's Health Edycja Polska | 60 011 | - |
Forbes | 41 316 | 41 926 |
Dołącz do dyskusji: „Playboy” liderem, „CKM” z największym spadkiem