SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plushak w toalecie reklamuje 50 GB internetu w Plush na Kartę (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowa oferty Plush na Kartę (świadczonej przez Polkomtel) z udziałem Plushaka, bohatera symbolizującego tę markę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe.

Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak tak długo siedzi w kabinie w toalecie, że tworzy się przed nią bardzo długa kolejka. Powodem okazuje się to, że bohater może korzystać z dużego pakietu internetowego w Plush na Kartę.

Reklama podkreśla, że w tej ofercie po doładowaniu można otrzymać nawet 50 GB pakietu internetowego, przy czym korzystanie z Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsApp nie jest doliczane do transferu.

W poprzedniej kampanii z udziałem Plushaka (będącego w kinie razem z mafiosami) promowana była oferta Plush Abo, a wcześniejszy spot rozgrywał się w sezonie.

Działania reklamujące Plush obejmują głównie telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Plushak w toalecie reklamuje 50 GB internetu w Plush na Kartę (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karin
Jak widze kolejna reklame z paskudnym miskiem to niedobrze mi sie robi. Tandetny mis - symbol pluszowego przyjaciela dzieci gra debilnego nastolatka dla ktorego nic poza Internetem nie istnieje! Promujecie w tandetny i obrzydliwy sposob to, ze bez Internetu nie mozna nawet spokojnie skorzystac z toalety. A dookola porusza sie problem uzaleznienia i skutkow tego uzaleznienia od Intetnetu przez dzieci i mlodziez. Tym czasem to dorosli i wyksztalceni ludzi tworza cos tak tandetnego i pustego. Komentarz kieruje do tworcow reklam z "Miskiem"
0 0
odpowiedź