SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plushak na plaży promuje ofertę Plush na Kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty Plush na Kartę z pakietem internetowym 20 GB, w tym 10 GB na YouTube i TikTok, oraz social mediami bez limitu za 25 zł na 30 dni.

Bohaterem reklamy jest Plushak, który w czasie letniego wypoczynku na plaży promuje ofertę Plusha z pakietem internetu na media społecznościowe. Propozycja szybko zyskuje uznanie urlopowiczów, zwłaszcza młodych.

W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.

Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji, radiu oraz internecie (m.in. w social media).

Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

Metryczka kampanii:
1.       Kampania: Plush Wszystkomający
2.       Nazwa reklamy: Plush „Lody na patyku"
3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4.       Agencja: Scholz&Friends Warszawa
5.       Reżyser: Wojtek Wawszczyk
6.       Operator obrazu: Jacek Podgorski
7.       Scenariusz: Maciej Ładziński, Michał Witek
8.       Muzyka:  Maya Monique De La Vega / Kurt G. Hoffman "Captain Trap A Ho"
9.       Producent: Ryszard Kłosowski
10.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11.   Postprodukcja: Human Ark
12.   Dom mediowy: Vizeum
13.   Media: TV, online, citylighty, radio

Dołącz do dyskusji: Plushak na plaży promuje ofertę Plush na Kartę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl