Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę „bez konsekwencji” (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa taryfy Plush na Kartę oferowanej przez Polkomtel. Akcję, której głównym bohaterem jest brand hero marki - niesforny misiek Plushak, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction OMD.
W nowym spocie Plushak próbuje sięgnąć po resztki miodu na dnie słoika, w efekcie czego wpada do środka. Lektor informuje, że włożyć bez konsekwencji można tylko w Plush na Kartę, mając na myśli starter tej taryfy obejmujący m.in. 2 GB internetu mobilnego i nielimitowany dostęp do Facebooka i Instagrama. W spocie powtarzane jest hasło główne tej oferty - „Bez konsekwencji”.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze (citylighty).
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot telewizyjny (wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka i Kamila Polaka) wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęła się firma Human Ark.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę „bez konsekwencji” (wideo)