Poczta Polska wybrała Imagine do stałej obsługi reklamowej Envelo
Agencja Imagine wygrała przetarg na stałą obsługę reklamową platformy internetowej Envelo (należącej do spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe). Poprzednio pracowała dla niej przy pojedynczych projektach marketingowych.
W ramach zawartej umowy Imagine będzie zajmować się dla Envelo kreacją i produkcją materiałów reklamowych (m.in. kompleksowych visuali linii produktowych, materiałów BTL, treści wideo) do internetu i mediów tradycyjnych. Najbliższe działania agencji dotyczyć będą przygotowania i realizacji kampanii wybranych usług Envelo, m.in. Neopaczki i Neolistu skanowanego.
Imagine pozyskała to zlecenie w przetargu zorganizowanym przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe, operatora Envelo. Nie podano, ile i które inne agencje brały w nim udział ani na jak długo podpisano umowę ze zwycięską firmą.
Internetowa platforma Envelo wystartowała jesienią 2013 roku, w dotychczasowych kampaniach była reklamowana pod hasłem „Poczta Prosta”. Imagine pracowała już dla tej marki na zasadach projektowych, przygotowała m.in. strony internetowej jej poszczególnych usług.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wybrała Imagine do stałej obsługi reklamowej Envelo
- nie informuje o terminie dostarczenia przesyłki,
- zostawia w skrzynce powiadomienie bez podania numeru przesyłki,
- informacja o miejscu jej odbioru błędna , nie tem UP,
- wycieczka do właściwego UP ok. 20 min,
- kolejka w jednym UP 7 osób , w drugim 5 osób,
- uff mam ją!