Podróżujący superbohaterowie reklamują Bakuś Shake (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę) reklamowana jest ich nowa wersja - Bakuś Shake. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kolman Advertising i Universal McCann.
W nowej kampanii Bakusia emitowana jest zmodyfikowana wersja spotu z zeszłorocznej akcji reklamującej markę. Animowany klip pokazuje grupę bohaterów, którzy po zjedzeniu tych serków błyskawicznie urastają do olbrzymich rozmiarów i podróżują po całym świecie. Na końcu spotu pojawia się informacja, że Bakuś jest obecnie dostępny nie tylko w formie serków Bakuś do kieszeni, lecz również napoju mlecznego Bakuś Shake.
Kampania, tak samo jak promowane w niej produkty, jest skierowana przede wszystkim do dzieci. Ma je przekonać, że mogą jeść i pić serki i napój Bakuś jak i kiedy chcą, doskonale się przy tym bawiąc.
Rozpoczęty właśnie etap akcji obejmuje telewizję i kina, gdzie emitowana jest 30- i 15- sekundowa wersja spotu.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Kolman Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Podróżujący superbohaterowie reklamują Bakuś Shake (wideo)