„Podwójna moc hybrydy” w kampanii nowego Lexusa (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek samochód Lexus GS 450h (Toyota Motor Poland). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Podwójna moc hybrydy”, przygotowały firmy Heads Advertising i PHD Media Direction.
Kampania Lexusa GS 450h ma na celu zmianę postrzegania zastosowanego w nim napędu hybrydowego, który w Polsce kojarzy się głównie z ekologią. Reklamy Lexusa podkreślają, że dzięki tej technologii samochód dysponuje dużą mocą - ma 345 koni mechanicznych, a do 100 km/h przyspiesza w 5,9 sekundy. Do opisu działania napędu hybrydowego posłużono się symboliką dwóch serc.
Kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet, prasę oraz działania ambientowe. Kreację przygotowała agencja Heads Advertising, która w listopadzie ub.r. wygrała przetarg Toyota Motor Poland na obsługę reklamową marki Lexus. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Podwójna moc hybrydy” w kampanii nowego Lexusa (wideo)