SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lexus promuje się teledyskiem inspirowanym doświadczeniami z pojazdu (wideo)

Marka samochodów Lexux wypuściła właśnie oryginalną piosenkę i teledysk inspirowany twórczym wpływem swoich pojazdów. Muzyka jest częścią większej, wielokanałowej kampanii o nazwie „Emotional Sparks”.

Piosenka zatytułowana „No Ceiling” powstała dzięki współpracy amerykańskiego duetu producentów i autorów piosenek Nova Wav, koreańsko-amerykańskiej artystki R&B Audrey Nuna oraz argentyńskiego rapera freestyle Ecko i jest oparta na ich doświadczeniach z pojazdami Lexusa.

Utwór jest dostępny na wszystkich głównych platformach streamingowych i witrynie kampanii Lexusa , a towarzyszący mu teledysk został opracowany z choreografem Zakiem Ryanem Schlegelem.

Wkrótce premierę będą miały cztery 30-sekundowe spoty, które podkreślają rolę artystów we współpracy i będą emitowane w godzinach największej oglądalności, późną nocą i przy wydarzeniach sportowych. W ramach kampanii Lexus wykorzystuje marketing muzyczny, by komunikować swoje wrażenia z pojazdu.

Tą kampanią marka chce przekazać przesłanie, że tworzy pojazdy, które inspirują do kreatywnej wizji. Artyści, którzy napisali i wyprodukowali teledysk, byli podobno motywowani bezpośrednimi doświadczeniami z nowymi modelami Lexusa - w tym LS 500h, NX i IS 500 - co może pokazać, że twierdzenie o inspiracji to coś więcej niż pusty marketing. Co więcej, zgromadzenie zróżnicowanej grupy artystów z różnych krajów i gatunków muzycznych ma pomóc Lexusowi w dotarciu do globalnej publiczności.

 

Dołącz do dyskusji: Lexus promuje się teledyskiem inspirowanym doświadczeniami z pojazdu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl