Polkomtel wdraża system Oracle Siebel CRM
Polkomtel rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemuwspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.
Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługiklienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle SiebelCRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITINeovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będziejedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce. Projektrozłożony jest na kilka lat i jest prowadzony przez zespółkonsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracleoraz licznych specjalistów firmy Polkomtel SA i ekspertów OraclePolska.
"Projekt realizowany w Polkomtel SA jest w skali naszego krajurekordowy pod każdym względem - zarówno liczby obsługiwanychabonentów (ponad 13 mln), jak również liczby wdrażanych modułów,skali integracji systemów informatycznych oraz szczegółowościinformacji o bazie naszych klientów - mówi Piotr Markowski,dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtel SA. - Siebel CRM tobardzo nowoczesny i najbardziej kompletny system do zarządzaniarelacjami z klientami dostępny dziś na rynku, który da naszejfirmie ogromną przewagę konkurencyjną".
"Po okresie intensywnego wzrostu organicznego nasza firma weszław fazę, w której ważniejsze od pozyskiwania nowych abonentów stająsię procesy dbałości o klientów już pozyskanych, zwane CustomerMarketing - dodaje Piotr Markowski. - Obejmują one działania narzecz zatrzymania klientów i zwiększenia poziomu ich lojalności, atakże przekonania ich o zaletach nabywania nowych usług, które mamyw ofercie. Spodziewamy się, że nowoczesny system CRM pozwoli namutrzymać obecne tempo wzrostu przychodów firmy, nawet przy niższychmarżach".
Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie informacje owszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel SA, umożliwitakże szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcjiklienta z operatorem - przyniesie to całościowy wgląd we wszystkiedane o kliencie i pozwoli na wykonywanie wielu niedostępnychdotychczas analiz. System zintegruje także dane z używanych wfirmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach (takich jaknp. finanse, logistyka, dystrybucja czy billing).
Dołącz do dyskusji: Polkomtel wdraża system Oracle Siebel CRM