Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do kampanii promującej w Europie nasze zimowe atrakcje
Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię Polski na rynkach zagranicznych, w której będzie zachęcać do odwiedzenia naszego kraju w okresie zimowym. Działania pod roboczym hasłem „Zima w Polsce” mają z jednej strony promować Polskę w kontekście city break, jarmarków, zakupów świątecznych, z drugiej – jako miejsce na wypoczynek bożonarodzeniowy oraz noworoczny.
Zaplanowane działania mają być prowadzone w Austrii, Niemczech, Czechach, Holandii, Skandynawii, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii.
Promowane w nich mają być takie miasta i regiony, jak Gdańsk, Pomorze, Warszawa, Kraków, Małopolska, Wrocław, Katowice, Dolny Śląsk, Małopolska, Lublin, Poznań i Toruń.
Celem kampanii jest promocja Polski jako interesującego kierunku na wyjazd w okresie przedświątecznym oraz świąteczno-noworocznym. POT chce zachęcić turystów, aby to właśnie Polska była ich kolejnym kierunkiem wyjazdu. Organizacja przekonuje, że w porównaniu do popularnych w tym czasie krajów europejskich pobyt w Polsce jest bardziej korzystny cenowo, oryginalny oraz bezpieczny.
Działania będą obejmować głównie internet, a realizowane będą od końca listopada br. do 10 stycznia 2019 roku.
Przygotowaniem i realizacją tych aktywności zajmie się agencja, którą POT wybiera w prowadzonym właśnie przetargu.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do kampanii promującej w Europie nasze zimowe atrakcje