Polska Organizacja Turystyczna z konkursem na hasło promocyjne
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na wykreowanie hasła promocyjnego dla jej działań w latach 2017-2018.
Hasło to ma uwzględniać działania z zakresu turystyki kulturowej, aktywnej i zdrowotnej. Powinno uzupełniać identyfikację graficzną POT, czyli logo, slogan promocyjny „Move your imagination” oraz tzw. krajkę (zestaw graficzny ikon i symboli kojarzonych z Polską).
Nowe hasło promocyjne ma pomagać budować pozytywnie wyróżniający się komunikat o Polsce oraz zwrócić uwagę na nasz kraj, jako destynację turystyczną.
W 2017 roku Polska Organizacja Turystyczna planuje szereg aktywności promujących Polskę za granicą, a związanych m.in. z Mistrzostwami Europy w Piłce Siatkowej, Światowymi Igrzyskami Sportów Nieolimpijskich The World Games we Wrocławiu oraz Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej U-21.
Konkurs trwa do 9 listopada. Nagrodą w nim jest 10 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna z konkursem na hasło promocyjne