Polskie Radio wybiera w przetargu agencję interaktywną
Polskie Radio prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję reklamową odpowiedzialną za obsługę jego kampanii reklamowych w internecie- dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy świadczenia usług reklamowych w internecie (z wyłączeniem reklam na Facebooku).
Wybrana w nim agencja zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio. Ich celem ma być m.in. zwiększenie słuchalności audycji nadawcy w kanałach mobilnych i desktopowych.
Przetarg trwa do 10 lipca br. Z wybraną agencją Polskie Radio będzie pracować do końca 2021 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Liderem RMF FM
W 2019 roku średni dzienny zasięg radia wyniósł 72,2 proc., a tygodniowy - 91,2 proc. Z kolei średni dobowy czas słuchania wyniósł 269 minut. Najchętniej słuchaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Jedynkę.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio wybiera w przetargu agencję interaktywną