Portale społecznościowe: MySpace liderem, Twitter najszybciejzyskuje
MySpace utrzymuje pozycję lidera amerykańskiego rynku serwisówspołecznościowych.
We wrześniu bieżącego roku należący do koncernu News Corp.portal odwiedziło w USA 59,35 miliona unikalnych użytkowników -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Online.
Na kolejnych pozycjach znalazły się: Facebook (39 milionówunikalnych użytkowników), Classmates Online (17,08 mln), LinkedIn(1,92 mln), Windows Live Spaces (9,12 mln), Reunion.com (7,6 mln),Club Penguin (4,22 mln), AOL Hometown (3,91 mln), Tagged.com (3,86mln) oraz AOL Community (3,08 mln).
Natomiast w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku najszybszywzrost popularności odnotował serwis Twitter.com, którego liczbaunikalnych odwiedzających zwiększyła się aż o 343 procent: z 533tysięcy do 2,36 miliona. Następne pod tym względem były portale:Tagged.com (330 procent wzrostu), Ning (251 procent), LinkedIn (193procent), Last.fm (121 procent), Facebook (116 procent), MyYearbook(115 procent), Bebo (86 procent), Multiply (59 procent) orazReunion.com (57 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Portale społecznościowe: MySpace liderem, Twitter najszybciejzyskuje