"Postanowienia noworoczne" w loterii marki Nesvita
Trwa loteria marki Nesvita (Nestle) promująca wprowadzenie na rynek nowego wariantu owsianki, w której do wygrania są nagrody pieniężne. Akcję wspiera kampania w prasie handlowej, internecie i punktach sprzedaży, przygotowana przez firmy TBWA, 121PR i MEC.
Aby wziąć udział w loterii pod hasłem "Postanowienia noworoczne", należy kupić jednorazowo minimum trzy dowolne owsianki (Nesvita płatki owsiane lub Nesvita Naturalnie na śniadanie), zachować dowód zakupu i przesłać jego numer za pośrednictwem strony www.nesvita.pl, na której dostępny jest regulamin akcji.
Codziennie do wygrania jest 500 zł, a co tydzień - 5000 zł. Loteria potrwa do końca lutego br.
Loteria wspiera wprowadzenie na rynek nowego wariantu owsianki Nesvita Naturalnie na śniadanie w jednoporcjowych saszetkach. Produkt dostępny jest w odświeżonym opakowaniu zaprojektowanym przez agencję Czteryczwarte, nawiązującym stylistyką do naturalnych składników, które zawiera owsianka. Marka oferuje dwa smaki: wanilia i golden syrup.
Za koncepcję kreatywną loterii, jej obsługę, stronę internetową oraz materiały POS (plakaty, ulotki, podest z topperem, cenówka) odpowiada agencja kreatywna TBWA. Loteria wsparta jest również działaniami na Facebooku, za które odpowiedzialna jest agencja 121PR. Działania reklamowe będą prowadzone w prasie handlowej. Media zakupił MEC.
Dołącz do dyskusji: "Postanowienia noworoczne" w loterii marki Nesvita