SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Do grona stałych klientów agencji PR Calling dołącza aplikacja zakupowa Listonic.

Po współpracy projektowej, agencja PR Calling odpowiada za działania komunikacyjne Listonic w ramach obsługi stałej.

Agencja odpowiada za relacje z dziennikarzami, content marketing, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Listonic w kluczowych mediach oraz bieżący consulting w zakresie szeroko rozumianej komunikacji.

– Współpracowaliśmy z Listonic przy okazji komunikacji raportów „Sieci handlowe 2019” i „Trendy konsumenckie 2020”. W trakcie 3 miesięcy trwania projektu uzyskaliśmy wyniki, dzięki którym Listonic zdecydował oddać w nasze ręce znacznie większy obszar do komunikacji. Powrót klienta zadowolonego z obsługi cieszy podwójnie - mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.

Po stronie PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół zarządzany przez Martę Tyszer, PR & communication manager.

Dołącz do dyskusji: PR Calling ze stałą obsługą Listonic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl