PR Calling w IAB Polska
Agencja PR Calling, współpracująca z firmami technologicznymi dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska. Chce brać aktywny udział w kształtowaniu branży komunikacji online.
PR Calling pomaga firmom związanym z biznesem i technologiami we właściwym pozycjonowaniu w mediach ogólnopolskich, branżowych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców.
– Podejmując decyzję o dołączeniu do IAB kierowaliśmy się chęcią dalszego rozwoju i poznania nowych rozwiązań, które cały czas zmieniają rynek mediów. Szczególnie cieszymy się z możliwości wymiany doświadczeń w Grupach Roboczych związanych z PR-em i nowymi technologiami. Z przyjemnością będziemy czerpać wiedzę od innych ekspertów i dzielić się naszymi spostrzeżeniami – mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business w PR Calling.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dołączenie do IAB Polska to nie tylko nowe perspektywy rozwoju dla agencji PR, ale także szansa na aktywne kształtowanie przyszłości branży komunikacji online. – Jesteśmy przekonani, że współpracując z innymi ekspertami i dzieląc się między sobą unikalną wiedzą, możemy oferować jeszcze lepsze i bardziej efektywne usługi dla naszych klientów. Współpraca i knowledge sharing to klucz do rozwoju w każdej branży – tego uczymy naszych klientów i sami w ten sposób chcemy działać – dodaje Katarzyna Dworzyńska.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Dołącz do dyskusji: PR Calling w IAB Polska