Prezes SAR zrezygnował
Marek Gargała przestał pełnić funkcję prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jako przyczynę dymisji podał coraz większe obowiązki zawodowe w agencji Publicis (dyrektor zarządzający) i związany z tym brak czasu.
- SAR to organizacyjnie duże i wymagające przedsięwzięcie - bycie jego prezesem pochłania więcej czasu i energii niż się spodziewałem pełniąc wcześniej obowiązki członka zarządu czy członka komitetu Effie. W konkurencji o mój czas, Publicis ma pierwszeństwo, choć decyzje o rezygnacji z tej funkcji podjąłem z ciężkim sercem i z żalem - mówi Gargała.
Pracami zarządu będzie kierować wiceprezes stowarzyszenia Anna Lubowska do czasu wyboru nowego prezesa co ma nastąpić w I kwartale 2009.
Obecnie w zarządzie SAR zasiadają: Anna Lubowska wice prezes SAR, CEO Mediaedge:cia; Beata Mońka dyrektor zarządzający Young&Rubicam, Agnieszka Kosik - dyrektor zarządzający MediaCom Warszawa; Cezary Antoń - dyrektor zarządzający Brain; Kot Przybora prezes KTR oraz prezes zarządu PZL; Sławomir Stępniewski - prezes Hypermedia.
Zadaniem zarządu Stowarzyszenia jest podejmowanie decyzji w sprawach statutowych, ważnych dla całego przemysłu reklamowego i realizacja celów statutowych Stowarzyszenia, organizowanie i koordynowanie bieżącej działalności Stowarzyszenia, wyznaczanie strategii rozwojowej SAR, reprezentowanie interesów wszystkich członków Stowarzyszenia na zewnątrz.
Dołącz do dyskusji: Prezes SAR zrezygnował