Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień dobry TVN” liderem
Liderem oglądalności programów śniadaniowych między 6 września a 17 października b. było „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten, podobnie jak poranne pasma TVP1 i TVP2, stracił jednak widzów.
„Dzień dobry TVN” w badanym okresie śledziło 535 tys. widzów zapewniając stacji 15,71 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,96 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem w analogicznym paśmie morning show miało 575 tys. widzów oraz 16,8 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Dni powszednie | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Program | Kanał | Okres | AMR | SHR % | SHR % |
DZIEN DOBRY TVN | TVN | 6.09 - 17.10.2010 | 534 794 | 15,71% | 17,96% |
7.09 - 16.10.2009 | 574 834 | 16,80% | 18,53% |
Top odcinków “Dzień dobry TVN” | |||
Lp. | Data | AMR | SHR % |
1 | 15-09-2010 | 663 911 | 18,91% |
2 | 13-10-2010 | 632 027 | 16,39% |
3 | 29-09-2010 | 630 090 | 16,25% |
4 | 27-09-2010 | 627 454 | 16,11% |
5 | 28-09-2010 | 604 317 | 16,13% |
Mniejszym zainteresowaniem cieszą cię także weekendowe wydania formatu – gromadzą 890 tys. osób przy 14,82 proc. udziału (przed rokiem ponad milion widzów i 16,14 proc. udziału).
Weekendy | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Program | Kanał | Okres | AMR | SHR % | SHR % |
DzIEN DOBRY TVN | TVN | 4.09 – 17.10.2010 | 889 030 | 14,82% | 17,76% |
5.09 – 18.10.2009 | 1 008 578 | 16,14% | 18,41% |
„Pytanie na śniadanie” TVP 2 gromadziło średnio 468 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 13,8 proc. (12,11 proc. w grupie 16-49). Przed rokiem wyniki kształtowały się następująco – 517 tys. widzów i 15,07 proc. udziału (grupa 4+).
Dni powszednie | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Program | Kanał | Okres | AMR | SHR % | SHR % |
PYTANIE NA SNIADANIE | TVP 2 | 6.09 - 17.10.2010 | 468 331 | 13,80% | 12,11% |
7.09 - 16.10.2009 | 517 351 | 15,07% | 12,01% |
Top odcinków “Pytania na śniadanie” | |||
Lp. | Data | AMR | SHR % |
1 | 29-09-2010 | 638 289 | 16,58% |
2 | 30-09-2010 | 612 517 | 17,14% |
3 | 27-09-2010 | 611 811 | 15,76% |
4 | 15-09-2010 | 549 383 | 15,71% |
5 | 06-09-2010 | 534 139 | 16,32% |
Duże spadki zanotowała także „Kawa czy herbata?”. Emitowany przez TVP 1 program śledziło w badanym okresie 413 tys. osób wobec 593 tys. widzów przed rokiem. Udziały programu w rynku wyniosły odpowiednio 23,61 proc. i 19,12 proc. ( w grupie 4+ i 16-49).
Dni powszednie | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Program | Kanał | Okres | AMR | SHR % | SHR % |
KAWA CZY HERBATA | TVP 1 | 6.09 - 17.10.2010 | 413 043 | 23,61% | 19,12% |
7.09 - 16.10.2009 | 592 778 | 28,29% | 25,66% |
Top odcinków “Kawy czy herbaty?” | |||
Lp. | Data | AMR | SHR % |
1 | 17-09-2010 | 501 134 | 28,75% |
2 | 28-09-2010 | 479 486 | 25,01% |
3 | 27-09-2010 | 477 350 | 24,42% |
4 | 10-09-2010 | 471 314 | 28,44% |
5 | 20-09-2010 | 468 897 | 26,98% |
„Kawa czy herbata?” jest nadawana od poniedziałku do piątku między 6.00 a 8.05, „Pytanie na śniadanie” między 8.30 a 10.50, zaś „Dzień dobry TVN” zaczyna się o 8.30, a kończy ok. 11.00.
Dołącz do dyskusji: Programy śniadaniowe tracą widzów, „Dzień dobry TVN” liderem