Przerwa reklamowa w komórce
Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania.
Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi.
Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam do wszystkich użytkowników, którzy wcześniej ściągnęli na swój telefon specjalny program. Dlatego jedynym wymaganiem, co do telefonu jest to, żeby miał on możliwość połączenia z internetem.
Próby wysyłania reklam do grup docelowych poprzez komórki były już podejmowane przez Smart Technologies i Globe Telecom. W odróżnieniu od Push-It, które umożliwia wysyłanie informacji multimedialnych, firmy te ograniczyły się tylko do SMS-ów.
Technologia Push-It jest obecnie prezentowana tylko ogłoszeniodawcom, twórcom reklam i prasie. Oparty na niej serwis ma być w pełni funkcjonalny pod koniec 2007 roku.
Źródło: Softpedia
Dołącz do dyskusji: Przerwa reklamowa w komórce