Agencje Przestrzeń i VMLYR wygrały przetarg OLX
Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Obie będą pracować nad kampaniami dla marki. Dodatkowo agencja Przestrzeń została wybrana do obsługi bieżących działań digitalowych.
Agencja Przestrzeń już w styczniu 2024 zrealizuje kampanię wizerunkową dla OLX Praca. Działania obejmą kanały ATL, digital i social media. Przestrzeń to agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się w działaniach 360. Dodatkowo, w ramach procesu przetargowego Przestrzeń wybrano na agencję digital, której OLX powierzy codzienną obsługę wszystkich działań digital.
Kolejną odsłonę kampanii OLX Praca w połowie roku zrealizuje VMLY&R Poland. Agencja jest częścią globalnej sieci brand experience, która swoją wyróżnialność opiera na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, w celu budowania tzw. connected brands.
- OLX to marka, która jest blisko swoich użytkowników. Wierzymy w bliskość i relacje, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nie możemy doczekać się pierwszych efektów współpracy - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska.
Rejection fee dla agencji
W przetargu startowały trzy agencje, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta. Zgodnie z polityką Grupy OLX, agencja, która odpadła z przetargu otrzymała rejection fee.
Reguła wypłacania rejection fee będzie również dotyczyć jednej z dwóch agencji wyłonionych w przetargu, które będą przygotowywać koncepcje kreatywne w oparciu o brief. Wynagrodzenie dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto.
Jedną z ostatnich kampanii OLX przygotowała od strony kreacji agencja DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Agencje Przestrzeń i VMLYR wygrały przetarg OLX